מי אנחנו

עמותת 'אור יוסף' הוקמה בשנת 2011 ומובילה מאז מהפכה  בהיקף הסיוע והנתינה ובאפקטיביות שלהם עבור משפחות במצוקה, תוך שמירה על כבוד המוטבים ומתוך ייעוד ומטרה לסייע ליציאה ממעגל העוני, לחיים של כבוד ולצמיחה כלכלית וחברתית.

האנשים הנעזרים כוללים: אלמנות, יתומים, נכים, ניצולי שואה, אימהות חד הוריות, ילדים בסיכון, משפחות במצוקה כלכלית, משפחות ברוכות ילדים הנמצאות בלחץ כלכלי, חולים, פושטי רגל, משפחות הנמצאות בהוצאות כלכליות חריגות ועוד.

הסיוע ניתן כאמור למשפחות במצוקה מכל מגזרי החברה לאחר בחינה של מצבם הכלכלי ע"י ועדת בדיקה ולאחר הגשת המסמכים המעידים על מצבם הכלכלי, כגון: אישור ביטוח לאומי, תלושי שכר, אישורי מחלה או נכות, הפניה  מלשכות הרווחה, המלצות וכדו'.

העמותה מפעילה מגוון רחב של תכניות סיוע הפועלות באופן קבוע במשך כל השנה ומסייעות לאלפי משפחות לעמוד על הרגליים ולהימנע מקריסה כלכלית. התוכניות כוללות סיוע במזון, שוק פירות וירקות שבועי, מרכז סיוע בביגוד, סיוע בטיפולי שיניים, מרכז ראיה ואופטיקה ועוד.

כל זאת בנוסף לפרויקטים רבים הפועלים מעת לעת בתחומים רבים ונוספים. סיוע לנוער נושר, ארוחות מבושלות לנזקקים ויולדות, סיוע בתעסוקה, סיוע בהכשרה מקצועית ועוד

החזון שלנו כעמותה הוא לתת מענה לכל משפחה ופניה באופן מלא ולסייע להם בצמיחה וביציאה ממעגל העוני והכל מתוך ערכים של נתינה בכבוד ושמירה על כבודו של האדם.

פעילות העמותה מבוססת בעיקר על תרומות וככל שהיקף התרומות גדול יותר, כך יש אפשרות להרחיב את מעגל המשפחות הנתמכות ואת היקף הסיוע.

תקציב העתק עבור הפעילות מסתכם במיליוני שקלים בשנה המנותבים באופן כמעט מלא לסיוע ישיר למשפחות הנזקקות, תוך שימת דגש על חיסכון מקסימלי בהוצאות תקורה העומדות על כ5 אחוז בלבד ממחזור הפעילות.

העמותה מקפידה לפעול בשקיפות מלאה ולפי כללי המנהל התקין של רשם העמותות ובנוסף ניתן לקבל החזר מס לתורמים (סעיף 46) מרשויות המס בישראל, ארצות הברית ומדינות נוספות.

הצוות שלנו

Rabbi_Dayan2

הרב אברהם דיין

נשיא ומייסד העמותה
man

צביקה רבנסרי

אחראי רכש ותרומות מזון
מיכאל דיין

מיכאל דיין

מנכ"ל העמותה
woman

מוריה בטט

רכזת פניות ובקשות סיוע
woman

מרגלית נדב

אחראית מחלקת אופטיקה וראיה
man

חיים פרץ

אחראי מחלקת רפואת שיניים

השותפים שלנו

גלריה

מהדורת מבט על פתיחת העמותה

שורדות. פרק מסדרת כתבות של ערוץ 10

קליפ עמותת אור יוסף מרכז החסד

 

מכתבי תודה